9 نکته برای طراحی یک کارت پستال تبلیغاتی موثر

wetvybybyvtybstrhnj 300x199 9 نکته برای طراحی یک کارت پستال تبلیغاتی موثر

طراحی کارت پستال تبلیغاتی یک راه عالی برای بازاریابی کسب و کار شما است. یک کارت پستال تمام رنگی با طراحی خوب می‌تواند توجه را جلب کند، آگاهی از برند را گسترش دهد و به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند شود. از آنجایی که کارت پستال‌ها نیازی به ارسال در پاکت‌ نامه ندارند، در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی بسیار مقرون به صرفه هستند. با این حال، مقوای دو طرفه ضخیم و براق آن‌ها یک تصور فوری از کیفیت ایجاد می‌کند، که مشتریان را کسب و کار شما همراه می‌کند. اگر قبلاً هرگز یک کارت پستال تبلیغاتی طراحی نکرده‌اید، دانستن این که از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا یک کارت پستال موثر بسازید که نتیجه لازم را بگیرد.

9 نکته در طراحی کارت پستال

برای این که نتیجه کار شما آن چیزی باشد که می‌خواهید به  11 نکته که در طراحی کارت پستال موثر واقع می‌شود و در زیر آورده شده توجه کنید:

56nm7t6jhg65q4367h76j86r 300x186 9 نکته برای طراحی یک کارت پستال تبلیغاتی موثر

1.     احساس ضرورت ایجاد کنید

برای ایجاد انگیزه در افراد، ایجاد احساس ضروری بودن مهم است. اگر ببینند که پیشنهاد شما محدود به زمان است، یا فقط چند مورد باقی مانده است، به احتمال زیاد تمایل به استفاده از آن دارند.

شما می‌توانید این کار را با استفاده از عباراتی مانند:

  • «پیشنهاد زمان محدود»
  • «تا زمانی که موجودی باقی مانده است»
  • «فروش دوشنبه به پایان می‌رسد» استفاده کنید.

اگر بتوانید کاری کنید که مردم احساس کنند اگر اکنون اقدامی نکنند، یک موفقیت خوب را از دست می‌دهند، به احتمال زیاد آن‌ها را وادار به انجام کاری خواهید کرد؛ ارائه یک تاریخ قطعی واضح بهترین راه است. به همین دلیل است که پیشنهادهایی مانند «فروش در ماه…» بسیار کمک می‌کند.

بیشتر:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

2. از یک ابزار خوب استفاده کنید

وقتی صحبت از ایجاد کارت پستال‌های تبلیغاتی موثر می‌شود، استفاده از یک ابزار طراحی خوب ضروری است. این تضمین می‌کند که کارت پستال شما صیقلی و حرفه‌ای به نظر می‌رسد و به برجسته شدن آن کمک می‌کند. این اولین برداشت مشتریان بالقوه از شرکت شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین این یک گام مهم است.

wqDEFTWGYNTMUI 300x189 9 نکته برای طراحی یک کارت پستال تبلیغاتی موثر

3. از فونت های جالب استفاده کنید

وقتی صحبت از متن می‌شود، استفاده از تایپوگرافی جالب می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. این به این معنی نیست که از تنوع بسیار زیادی از فونت‌ها استفاده کنید، بلکه به معنای انتخاب فونت‌هایی است که برای پیام و بازار هدف شما مناسب است.

به عنوان مثال، اگر مخاطبان جوان‌تری را هدف قرار می‌دهید، ممکن است بخواهید از فونت‌های پر ریسک‌تر استفاده کنید. اگر مخاطبان پیچیده‌تری را هدف قرار می‌دهید، ممکن است بخواهید از فونت‌های رسمی‌تر و شکیل‌تری استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که متن شما به راحتی خوانده می‌شود و با طراحی کلی کارت پستال شما مطابقت دارد.

SERGE5EBVSRYBUTDIUK 300x200 9 نکته برای طراحی یک کارت پستال تبلیغاتی موثر

4. آن را ساده نگه دارید

بهترین کارت پستال‌های تبلیغاتی ساده و قابل درک هستند. مردم باید بتوانند در یک نگاه متوجه شوند که کارت پستال تبلیغاتی شما برای چیست و چرا باید به آن اهمیت دهند. سعی نکنید اطلاعات زیادی را در یک فضای کوچک جمع کنید: این فقط باعث سردرگمی مخاطبان شما می‌شود. اگر کارت پستال شما را بردارند و بلافاصله متوجه نشوند که به چه چیزی نگاه می‌کنند، مستقیماً در سطل زباله می‌رود. در عوض، به موارد ضروری پایبند باشید و در صورت نیاز از متن یا گرافیک ثانویه برای ارائه اطلاعات بیشتر استفاده کنید. این به معنای جزئیات تبلیغات است، شما چه کسی هستید و چگونه می‌توانند از آن بهره ببرند.

5. از تصاویر قوی استفاده کنید

وقتی صحبت از کارت پستال‌های تبلیغاتی به میان می‌آید، تصاویر بصری بسیار کلیدی هستند. آن‌ها به جلب توجه و ایجاد علاقه به آنچه ارائه می‌دهید کمک می‌کنند. تصاویر و جلوه‌های بصری واضحی را انتخاب کنید که به کسب و کار شما مربوط می‌شود و بازار هدف شما را جذب می‌کند. در صورت امکان، از گرافیک‌های چشم نواز یا رنگ‌های چشمگیر استفاده کنید تا واقعاً کارت پستال خود را متمایز کنید.

بیشتر:  پرسه ببر در خیابان های هیوستون +تصاویر

به یاد داشته باشید که گیرندگان شما ممکن است مطالب تبلیغاتی زیادی برای مرتب سازی داشته باشند – شما نمی‌خواهید که مطالب شما با بقیه ترکیب شود. فقط کارت پستال خود را خیلی پیچیده نکنید (به یاد داشته باشید، آن را ساده نگه دارید).

6. پیام خود را شفاف بیان کنید

پیام شما باید واضح، مختصر و قابل درک باشد؛ به این موضوع فکر کنید: دلیل اصلی ارسال کارت پستال تبلیغاتی چیست؟ فرض کنید یک محصول جدید دارید. خوب، یک تصویر بزرگ از محصول جدید و یک عنوان بنر بزرگ با نام و قیمت آن، چیزهای خوبی برای طراحی شما خواهد بود. علاوه بر این، مطمئن شوید که کار شما واضح است و مزایای استفاده از تبلیغات شما مشخص است. می‌خواهید مشتری چه کاری انجام دهد؟ اکنون بخرید، مشترک شوید، تماس بگیرید؟ هر چه هست، در مورد آن شفاف باشید. مخاطبان شما باید بتوانند کارت پستال شما را در چند ثانیه بخوانند و دقیقا بدانند که چه چیزی را ارائه می‌دهید. اگر آن‌ها نتوانند، این احتمال وجود دارد که فقط به راه خود ادامه دهند و شما را ندیده بگیرند.

SERYBNM6RIND 300x218 9 نکته برای طراحی یک کارت پستال تبلیغاتی موثر

7. با برند شما سازگار باشید

وقتی صحبت از کارت پستال ‌ای تبلیغاتی به میان می‌آید، نام تجاری شما کلیدی است. اگر مردم بتوانند طرح یا سبک قابل تشخیصی را در کارت پستال‌های شما مشاهده کنند، احتمالاً شما را به یاد خواهند آورد. این امری ضروری است

بیشتر:  برای یادگیری بهتر کلاس اولی‌ها چه کنیم؟

راه‌های ثابت ماندن عبارت‌اند از:

  • استفاده از فونت‌ها و رنگ‌های یکسان در همه کارت پستال‌های سازمان
  • اگر بیش از یک الگو می‌سازید، از یک الگوی طراحی ثابت استفاده کنید
  • داشتن یک لوگوی قابل تشخیص و واضح و استفاده از همان لوگویی که در جاهای دیگر استفاده می‌کنید

به غیر از آن، این به شما بستگی دارد که چگونه می‌خواهید برند خود را معرفی کنید. فقط مطمئن شوید که فورا قابل تشخیص است و با استراتژی بازاریابی کلی شما مرتبط است.

8. بدون غلط تایپی و املایی

ممکن است بی‌معنا به نظر برسد، اما تصحیح متن شما ضروری است. اشتباهات تایپی و اشتباهاتی از این دست می‌تواند این تصور را ایجاد کند که شما غیر حرفه‌ای هستید، کسب و کار شما فاقد کنترل کیفیت است یا اینکه به آنچه برای مشتریان ارسال می‌کنید اهمیتی نمی‌دهید.

اگر خیلی اهل نوشتن نیستید، هنوز گزینه‌هایی برای تصحیح متن خود دارید. از یک دوست یا همکار بخواهید آن را برای شما اجرا کند، یک ویرایشگر را از طریق یک پلتفرم آنلاین استخدام کند، یا آن را از طریق یک ابزار تجزیه و تحلیل گرامری اجرا کند. حتی غلط‌گیرهای املای تعبیه‌شده در برنامه‌های واژه‌پردازی نیز مناسب این کار هستند.

9. شناخت جامعه هدف

در هنگام طراحی علایق جامعه هدف خود را شناسایی کنید و مطابق با سلیقه مخاطب خود برای طرح کارت پستال تیده پردازی کنید و کارهای لازم را برای جذب جامعه هدف خود انجام دهید.

آنچه که در این جا بیان شد 9 مورد از مواردی است که شما می‌توانید با رعایت آن‌ها یک کارت پستال مناسب با هدف و کسب و کار خود طراحی کنید تا همیشه در ذهن مخاطب باقی بمانید.

https://irankohan.ir/

مطلب پیشنهادی

لیزر بیکینی شامل چه چیزهایی است؟

  لیزر بیکینی یکی از روش‌های معمول حذف موهای زائد منطقه بیکینی است. در این …